pátek 18. srpna 2017

About us


Zdravím zbloudilé hráče, kteří se dostali na tuto stránku!

Chcete se o nás dozvědět něco víc? Tak to jste na správném místě. Jsme hráčská komunita, která funguje již přes rok. Nemusíte se ale bát, že by to znamenalo, že se tady vytvořil úzký kruh hráčů, kteří mezi sebe horko těžko přijímají nováčky, kdepak, my se naopak snažíme všem vyjít vstříc a připravit pro každého příjemný prostor jak na hraní, tak na chatování. Takže se vůbec nemusíte bát zapojit, ozvat se v chatu, on vám totiž někdo určitě odpoví. Jediné, co po hráčích chceme, je jednoduché dodržování pár pravidel, ale opravdu jich není mnoho, však si o nich jistě brzy sami přečtete (nebo už přečetli). Asi je potřeba vyzdvihnout fakt, že pokud jste zvyklí na x postů za den, tady se jich moc nedočkáte. Většina z nás píše delší (nebo vážně dlouhý, záleží na náladě) posty a na takové posty si člověk chviličku počká, hlavně když mimo rpg všichni máme své vlastní životy, takže doufáme, že tohle nikoho nebude odrazovat, protože nás rpg baví a budeme rádi, když se náš blog bude rozrůstat c: Právě kvůli našim pomalejším hrám na tomto blogu funguje in-game čas trochu jinak - jeden herní měsíc se rovná dvou měsícům reálným.

Na závěr jen dodám, že pokud by vás zajímalo info o adminech, kteří to tu vedou (a naleznete je na první stránce Players), stačí sjet o trošičku níže a tam uvidíte soupis všech, společně s nějakým krátkým popisem, ať víte, na koho se můžete v případě nouze obrátit. ^^ A nebojte, nekoušeme.


Jméno: Aci
Začátek na rpg: září 2017
Počet postav: devět
Oblíbený citát: If you don't
get it off you chest, you'll
never be able to breathe.
Jak se už v úvodním textu píše, tahle komunita
mezi sebe ráda bere nové hráče a já jsem toho
opravdu důkazem - nejsem původní admin, dostala
jsem se sem jako hráč, ale jak šel čas,
přibraly mě holky na výpomoc, takže se opravdu
nebojte, že nezapadnete. Co se týče chodu rpg,
nejčastěji mám na starost registrace, takže
kdyby byl s něčím problém, pište ^^
Btw. Nenechte se zmást usměvavou ikonkou,
když jsou neshody, většinou je řeším já😈


Jméno: libra
Začátek na rpg: srpen 2017
Počet postav: osm
Oblíbený citát: Books don't 
make sense if you read em' 
backwards.

Sama tu nejsem úplně od začátku, zjevila jsem se tu
mezi Blanche a Aci. Stala jsem se adminem díky
nějakým mým pokusům s grafikou na webu. Vlastně
nakonec mohu být vděčná já, jelikož mě to skutečně
posunulo dál. Pak tady tak jako pomáhám s čím se
dá, oxiduju na discordu a otravuju ostatní dušičky.
Ale hlavně ten web a jeho vzhled, zalejvám zkrátka
grafickou zahrádku, co na to mám jako víc říct a
starám se o xichty vašich lásek. ♥

Jméno: Blanche
Začátek na rpg: 3.7.2017 ♥
Počet postav: sedm
Oblíbený citát: There is some good in this world, and it's worth fighting for.
Jsem největší božan. Ale ne, teď vážně. S hrdě vypnutou
hrudí se pyšním zakladatelstvím tohoto RPG, ale samozřejmě
dělám i víc věcí! Miluju plánování akcí, které se u nás pořádají
poměrně často, ráda zodpovídám vaše dotazy, ale hlavně se
starám o aktualizaci aktivity, již probíhá každý měsíc. Na všechny hráče pohlížím stejným očkem, vlastně my všechny, takže se rozhodně nemusíte bát nějaké nespravedlnosti - bát byste se měli jen tehdy, když mě naserete. Jinak jsem ale hodná!




Žádné komentáře:

Okomentovat